torstai 29. maaliskuuta 2012

Me sanotaan, se on painovoimaa

"Tulethan tanssimaan veitsenterällä
Voidaan lipsahtaa yhdessä
Viitta marttyyrin harteille haalitaan
Nenää pitkin voi silmätä muut ja osoittaa"

En tiedä mitä tekisin. En. En. En. Pitäisikö antaa vaan tunteen viedä ja tehdä päätökset niin? Tää tilanne muuttuu kokoajan, mä en enää tiedä kuka mulle puhuu totta. 

"kun suljet sen oven
toinen avautuu
jotain karkaa pois

sä et voi nyt tulla
kun mulla on
on pää jäässä
pää jäässä

mä olen jossain muualla
vaikka olen tässä
olen tässä"



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.