"Tulethan tanssimaan veitsenterällä
Voidaan lipsahtaa yhdessä
Viitta marttyyrin harteille haalitaan
Nenää pitkin voi silmätä muut ja osoittaa"
Voidaan lipsahtaa yhdessä
Viitta marttyyrin harteille haalitaan
Nenää pitkin voi silmätä muut ja osoittaa"
En tiedä mitä tekisin. En. En. En. Pitäisikö antaa vaan tunteen viedä ja tehdä päätökset niin? Tää tilanne muuttuu kokoajan, mä en enää tiedä kuka mulle puhuu totta.
"kun suljet sen oven
toinen avautuu
jotain karkaa pois
sä et voi nyt tulla
kun mulla on
on pää jäässä
pää jäässä
mä olen jossain muualla
vaikka olen tässä
olen tässä"
toinen avautuu
jotain karkaa pois
sä et voi nyt tulla
kun mulla on
on pää jäässä
pää jäässä
mä olen jossain muualla
vaikka olen tässä
olen tässä"
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.