Mä todella tein sen. Nyt oon lumppu, pettäjä, hirveä lutka..
Löysin tyypin ja se kiinnostui musta. Juteltiin ja lopulta asiat vaan meni siihen, että pantiin. Seksi itsessään oli hyvää ja kivaa vaihtelua, kun Avokki pihtailee kotona. Jälkimorkkis oli aivan järkyttävä, ja on edelleen, vaikka tästä jo pari päivää onkin. Kamalinta on se, että mua haluttaa se tyyppi edelleen. Se haluais tehdä tästä salasuhteen, mä en tiedä mitä mä haluan.
Se itse on sinkku, mutta ei halua mitään vakavaa omien sanojensa mukaan, siksi mä kuulemma varattuna sovin Sille niin hyvin. Mä en tiedä paraneeko tästä mikään, vai sotkenko koko paskan ihan auttamattomasti. En tiedä, päivä kerrallaan kai. Se kuitenkin tietää tän tilanteen, että mä oon varattu ja että kotona on vähän hiljaista makkarissa. Mitään tarkempia Se ei tiedä, en oo yksityiskohtia kertonut, eikä ne sille kuulukaan.
Tuntuu jotenkin tän jälkeen et oon ihan hukassa nyt itteni kanssa. Nää pari päivää on Avokin kanssa menny ihan älyttömän hyvin. Mua vaan kalvaa ihan älytön syyllisyys. Eihän se mitään älytöntä ole, paskastihan mä oon tehnyt, enkä sitä kiellä.
lauantai 7. heinäkuuta 2012
tiistai 3. huhtikuuta 2012
Jokainen aamu nousen putoamaan
Päätin, etten sekaannu Exään. Päätin myös, etten voi kestää tätä tilannetta Avokin kanssa. Tää on mennyt ihan oudoksi koko suhde. Välillä menee tosi hyvin, mutta hirveän usein varsinkin seksin jälkeen Avokki menee hiljaiseksi ja kääntää selän tms, kun kysyn mitä nyt, niin vastaus on jotain tyylillä "hmh, no et sä kuitenkaan nauttinut". Sen mielestä feikkaan orgasmini nykyään, eikä kuulemma voi tuntua hyvältä kun en tykkää _tavallisesta_seksistä.
Oon koittanut selittää Avokille, että sen kanssa seksi tuntuu aina hyvältä, koska saan olla sen lähellä ja tuntea miten se haluaa mua. Lähes poikkeuksetta saan Avokin kanssa orgasmin, jos en, niin en silloin myöskään sitä feikkaa. Oon ehkä jotenkin loukkaantunut tästä nyt, ettei se usko muhun edes tuon vertaa, vaan pitää oikein vängätä vastaan kuinka en muka kuitenkaan nauttinut. Helvetti, mä en ole IKINÄ feikannut orgasmia, mutta ei. Turhauttaa ja suututtaa koko tilanne.
Harkitsen vakavasti ulkopuolisen seksisuhteen hommaamista, ehkä jostain toisesta varatusta. Terveisin seksiä viimeksi 25.3 ja "enkä mä kuitenkaan nauttinut". Huoh.
Oon koittanut selittää Avokille, että sen kanssa seksi tuntuu aina hyvältä, koska saan olla sen lähellä ja tuntea miten se haluaa mua. Lähes poikkeuksetta saan Avokin kanssa orgasmin, jos en, niin en silloin myöskään sitä feikkaa. Oon ehkä jotenkin loukkaantunut tästä nyt, ettei se usko muhun edes tuon vertaa, vaan pitää oikein vängätä vastaan kuinka en muka kuitenkaan nauttinut. Helvetti, mä en ole IKINÄ feikannut orgasmia, mutta ei. Turhauttaa ja suututtaa koko tilanne.
Harkitsen vakavasti ulkopuolisen seksisuhteen hommaamista, ehkä jostain toisesta varatusta. Terveisin seksiä viimeksi 25.3 ja "enkä mä kuitenkaan nauttinut". Huoh.
torstai 29. maaliskuuta 2012
Me sanotaan, se on painovoimaa
"Tulethan tanssimaan veitsenterällä
Voidaan lipsahtaa yhdessä
Viitta marttyyrin harteille haalitaan
Nenää pitkin voi silmätä muut ja osoittaa"
Voidaan lipsahtaa yhdessä
Viitta marttyyrin harteille haalitaan
Nenää pitkin voi silmätä muut ja osoittaa"
En tiedä mitä tekisin. En. En. En. Pitäisikö antaa vaan tunteen viedä ja tehdä päätökset niin? Tää tilanne muuttuu kokoajan, mä en enää tiedä kuka mulle puhuu totta.
"kun suljet sen oven
toinen avautuu
jotain karkaa pois
sä et voi nyt tulla
kun mulla on
on pää jäässä
pää jäässä
mä olen jossain muualla
vaikka olen tässä
olen tässä"
toinen avautuu
jotain karkaa pois
sä et voi nyt tulla
kun mulla on
on pää jäässä
pää jäässä
mä olen jossain muualla
vaikka olen tässä
olen tässä"
keskiviikko 22. helmikuuta 2012
Ja jos ei meistä mitään tuu, ehkä siihen turtuu
"Ajattelen liikaa sinua,
tää ei oo enää normaalia. Minä
ajattelen liikaa.. sinua.
Nää sanat on painavia,
mutta toivon ettei raskaita. Minä
ajattelen liikaa."
tää ei oo enää normaalia. Minä
ajattelen liikaa.. sinua.
Nää sanat on painavia,
mutta toivon ettei raskaita. Minä
ajattelen liikaa."
Mä rupesin miettimään mun tähänastista parisuhde-elämää. Oon nukkunut viime yön tosi huonosti ja miettinyt kaikenlaista. Ensisuudelmasta, ensirakkaudesta ja ensimmäisestä seurustelusuhteesta lähtien mua on petetty joka ainoassa suhteessa, paitsi tässä nykyisessä. Pahoittelen jo etukäteen kilometritekstiä ilman kuvia. Saattaa olla sekavaa, mene ja tiedä. Näillä yöunilla ei mikään ihme..
Mä oon ollut sinisilmäinen hölmö oikeastaan aina. Mun ensimmäinen suhde, joka alkoi kun olin just täyttänyt 14, kesti neljä vuotta. Sen aikana mua petettiin ensimmäisen kahden vuoden aikana ainakin kerran ihan oikeasti ja useita kertoja netissä. Silloinen poikaystävä kyllä tunnusti suudelleensa toista tyttöä, mutta väitti, että mitään muuta ei tapahtunut. (Tämänkin kertoi mulle itse vain siksi, että muuten kyseinen tyttö olis kertonut, kaiken.) Sen jälkeen kaikki oli okei, pikkuhiljaa aloin taas luottaa silloiseen poikaystävään ja meillä meni mukamas oikein hyvin melkeen pari vuotta. Sitten mä sain tietää, että se petti mua yhden mun "ystävän" kanssa. Ei kertonut itse, ystävältä kysyin ja kielsi, mutta toinen ystävä kertoi kun oli nähnyt ne jossain ja kuullut asioita, ajatteli, että mun pitäisi tietää. Pitihän mun. Muuten mä olisin varmaan vieläkin siinä suhteessa kusetettavana.
Muistan sen hetken niin elävästi kun sain tietää, en varmaan unohda sitä ikinä. Mä olin, jumalauta, sairaalassa viimestä yötä (raajaleikkauksen takia), poikaystävä lähti kotiin yöksi ja kotiutumispäivänä tuli hakemaan mua, sanoi rakastavansa ja että oli tylsää ilman mua kotona ja että mua odottaa yllätys kotona. No, odottihan mua, poikaystävä oli nimittäin siivonnut. Koko kämpän, vaihtanut lakanat ja pessyt pyykkiä,imuroinut, mopannut, pyyhkinyt pölyt. Olin tosi ilonen ja otettu, onpa se ihana. Kunnes illalla tää mun oikea ystävä soittaa ja sanoo, että on asioita joita mun ehkä pitäis tietää. Poikaystävä ja tää tyttö, jota silloin vielä luulin ystäväkseni, olivat olleet meillä yötä, panneet MEIDÄN SÄNGYSSÄ! Sillä aikaa kun mä olin sairaalassa. Mä murruin, mä itkin, huusin, puhuin, raivosin, kyselin, väitin että mä tiedän, itkin lisää. Lopulta poikaystävä tunnusti, ei läheskään kaikkea, mutta ne asiat, jotka tiesi että mä tiedän.
Tää tyttö ei ollut osannut pitää suutansa kiinni kaveripiirissä. Meillä oli paljon yhteisiä kavereita, ja onneksi mun ystävyys painoi lopulle kaveripiirille enemmän kuin tän tytön, se jäi yksin, minä en. Poikaystävän kanssa alkoi ihan mieletön tappeluiden aikakausi, pistin oman kämpän hakuun ja riideltiin, riideltiin ja riideltiin. Poikaystävä katoili öiksi, jätti kämpän mun vastuulle, nukuin viimisen yhdessä asumisen kuukauden sohvalla, ihan vaan koska mua kuvotti nukkua siinä sängyssä, sen pojan vieressä.
Sain kämpän ja muutin pois. Mulla alkoi mennä lujaa. Vaihtelin miehiä, ylläpidin kahtakin seksisuhdetta samanaikaisesti. Ihastuin, rakastuin, luulin, toivoin ja uskoin, että tää mieskin tunsi samoin. Vaan eipä, muutaman kuukauden jälkeen hän sanoi mulle, ettei meistä tuu mitään, ettei se oikeasti voi elää vaan "ihan kivassa suhteessa", että se oli löytänyt toisen ja että koko meidän juttu oli vaan hupia, silläkin oli ollut koko suhteen ajan nettisuhteita.
Säädin taas lisää, kunnes tuli seuraava johon ihastuin. Annoin olla, en aktiivisesti mitenkään yrittänyt saada tätä miestä, mutta vaikutti ja se sanoikin, että se haluaa mut. Tapailtiin usein, muka seurusteltiin, yhtenä iltana mies vaan totesi, että se on yhden naisen kanssa, että meidän pitää lopettaa koska sen vaimo epäilee. Siihen asti oli väittänyt olevansa sinkku. Joopajoo.
Surin taas aikani sinisilmäsyyttäni ja jatkoin säätämistä, sitten tapasin Exän, olin just ajatellut ja päättänyt, että pidän taukoa miehistä ja kaikesta niihin liittyvästä. Selvittelen ajatuksiani yksikseen, keskityn kouluun ja töihin. Mutta kuinkas sitten kävikään, Exä yritti ja yritti, lopulta vei multa jalat alta. Se kohteli mua kun prinsessaa, sanoi rakastavansa ja puhui tulevaisuudesta, meillä meni oikeasti hyvin. Mä en uskaltanut rakastua siihen, mutta kun aikaa kului, mäkin lopulta rakastuin. Exä sanoi rakastavansa mua, mä rakastin sitä. Sitten tuli viikonloppu, kun mä lähdin muutaman kymmenen kilometrin päähän juhlimaan kaverin synttäreitä, ikävöin Exää, tekstasin sille, se ei vastannut.. Tulin kotiin, niin se alotti facebookissa että meillä on puhuttavaa.. Myöhemmin sain tietää, että se oli pettäny mua uutensa kanssa. En enää muista miten lopulta kävi, jättikö se mut, vai jätinkö mä sen.. Romahdin. Päätin unohtaa kaikki miehet hetkeksi, alotin uuden harrastuksen, keskityin oikeasti kouluun ja töihin. Vatkasin näitä asioita päässäni, avauduin ystäville.
Sit tapasin Avokin, oikeastaan vahingossa, ystävystyttiin ja pikkuhiljaa siitä tuli enemmän. Ns. säädettiin tosi kauan, mun oli vaikea luottaa siihen, vaikea antaa itteni rakastua. Se anto kuitenkin mulle aikaa ja pikkuhiljaa opin luottamaan siihen ja rakastuin. Nyt ollaan yhdessä. Avokki ei oo ikinä tehnyt mitään satuttaakseen mua, päinvastoin. Meillä on menny hyvin ja oon ollu onnellinen. Mä en voi käsittää miks helvetissä oon ees ajatellu pettäväni Avokkia. Miks mä tekisin sille saman, satuttaisin sitä niin pahasti, kun mitä mua on satutettu jokaisessa edellisessä suhteessa. En mä halua! Enhän? Vihdoinkin oon löytäny miehen joka ei yritä kusettaa, miks sitten mun ajatukset on niin sekaisin. Miksi mä haaveilen jostain seksistä Exän kanssa, tai ylipäänsä kenenkään muun kanssa. Kyllä mulle riittää tää, mitä saan tässä suhteessa. On riitettävä! Ei se täydellinen seksi voi korvata sitä kaikkea muuta, mitä parisuhteessa mun mielestä kuuluu olla, mm. luottamusta ja molemminpuolista kunnioitusta.. Hitto, että mä oon ollu tyhmä, tai oon tyhmä, tai miten vaan.
En halua pilata tätä suhdetta enää enempää. Haluaisin peruuttaa sen, että kerroin Avokille seksimieltymyksistä, nehkä mä opin nauttimaan enemmän ja enemmän tästä ns. tavallisesta seksistä. Ei sekään tylsää oo ja ihan tyydyttävää kyllä. Ei kaikkea voi saada, ja ehkä loppupeleissä arvotan tän kaiken muun sitä täydellistä seksiä korkeammalle. En vaan tiedä, miten paljon oon sählännyt sanomisillani. Avokin kanssa on nykyään vaikeampi puhua, eikä se enää kehu mua samalla tavalla kuin ennen. Se ois kivaa, mutta en mä tiedä voinko mä odottaa sen kehuvan mua kauniiksi tai ihanaksi jos oon puhunut tämmösiä kun mä oon.
Edellisistä suhteista ei olla paljoa Avokin kanssa puhuttu, tuskin puhutaankaan. Se tietää vaan sen, että mua on joskus petetty, mutta ei miesten lukumäärää tai sitä kuinka moni mua on kusettanut.
Ei tässä tekstissä taida olla mitään pointtia, ehkä mä lopetan nyt.
ps. tuo kello on ihan vituillaan, kello on vähän yli yhdeksän aamulla. :)
ps. tuo kello on ihan vituillaan, kello on vähän yli yhdeksän aamulla. :)
perjantai 17. helmikuuta 2012
Long time, no see
HUOH.
Elämä on palautunu normaaleille raiteilleen avokin kanssa. Kuulemma mitään muutoksia seksiaiheeseen ei ole luvassa, että en nyt sitten tiedä mitä teen. Seksiä meillä on ollut tasan kahdesti (2) tuon keskustelun jälkeen.. Avokin mielestä mun mieltymykset on edelleen jotenki sairaita, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin sairaita etteikö se pystyis elää mun kanssa. En vaan tiedä. tää on jotenkin outoa. Mut kiusalliset tilanteet on vähentyny huomattavasti. Mun mielestä asioista pitäis vielä keskustella, mutta en mä yksinäni voi keskustella Avokin puolesta! Se taas ei halua puhua aiheesta.. Ainakaan vielä.
Exän kanssa ei mitään uutta, kunhan jutellaan. Se avautuu sen parisuhteen ongelmista, mutta mä oon ollu omistani aika hiljaa. Tuntuu jotenkin väärältä avautua sille ja muutenkin. Kutsui mut synttäreilleen tuossa, mutta en tiedä menisinkö vai en.
Aika mitäänsanomaton postaus tässä influenssakidutuksen keskellä, mutta no can do. Ei kai tästä pääse kun ylöspäin. Mulla ois kirjoitettuna yks postaus Avokista ja meidän suhteesta, mutta en mä tiedä kehtaanko julkasta sitä, siis ei mitään kamalaa, mutta kuitenkin.. ÄH JA VOIH.
-Kirppu
Elämä on palautunu normaaleille raiteilleen avokin kanssa. Kuulemma mitään muutoksia seksiaiheeseen ei ole luvassa, että en nyt sitten tiedä mitä teen. Seksiä meillä on ollut tasan kahdesti (2) tuon keskustelun jälkeen.. Avokin mielestä mun mieltymykset on edelleen jotenki sairaita, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin sairaita etteikö se pystyis elää mun kanssa. En vaan tiedä. tää on jotenkin outoa. Mut kiusalliset tilanteet on vähentyny huomattavasti. Mun mielestä asioista pitäis vielä keskustella, mutta en mä yksinäni voi keskustella Avokin puolesta! Se taas ei halua puhua aiheesta.. Ainakaan vielä.
Exän kanssa ei mitään uutta, kunhan jutellaan. Se avautuu sen parisuhteen ongelmista, mutta mä oon ollu omistani aika hiljaa. Tuntuu jotenkin väärältä avautua sille ja muutenkin. Kutsui mut synttäreilleen tuossa, mutta en tiedä menisinkö vai en.
Aika mitäänsanomaton postaus tässä influenssakidutuksen keskellä, mutta no can do. Ei kai tästä pääse kun ylöspäin. Mulla ois kirjoitettuna yks postaus Avokista ja meidän suhteesta, mutta en mä tiedä kehtaanko julkasta sitä, siis ei mitään kamalaa, mutta kuitenkin.. ÄH JA VOIH.
-Kirppu
tiistai 31. tammikuuta 2012
Tortured by my memories of what I left behind
Joopajoo, että sellainen viikonloppuloma. Kaikki meni ihan hienosti siihen asti, että otin tän meidän seksielämän puheeksi Avokin kanssa.
Olin vähän suunnitellut tiettyä hetkeä asiasta puhumiseen, mutta Avokkipa otti aiheen esiin itse. Vähän eri tavalla tosin, nimittäin kysymällä minkälaisia fantasioita mulla on. Aloitin kuitenki ihan asiallisesti keskustelemaan aiheesta ja sanoin että ei varsinaisesti mitään eksakteja fantasioita, mutta jotain uutta voitais joskus kokeilla. Avokki sitten kysyy että mitä, ja minäpä selitän, että semmosta kevyesti s&m henkistä, ihan omassa makkarissa toteutettavaa, eikä mitään hardcorekamaa. En nyt ihan noilla sanoilla ja toki kuvailin tarkemmin mitä haluan, mutta en nyt tässä ala sanasta sanaan puheenvuoroja toistamaan.
Avokki sitten hiljeni ja sanoi, että jaa. Keskusteltiin muutama lause asiallisesti, kun avokin asenne tähän "kokeilunhaluun" tuli ilmi. Siinä sitten vähän otin itseeni, että kyllä mä, mieltymyksistäni huolimatta, oon ihan ihminen enkä mikään sairas pervo. En sitten kertonut, että oon harrastanut tällaista aiemmin. Avokin asenne oli vaan jotenkin niin.. Äh. Tuntui, että mun ehdotukset ei meneet sille ollenkaan jakeluun, vaan se kuvitteli mun haluavan jotain tällaista;
Rivompia kuvia en viitsinyt linkittää, mutta kyllä tostakin kai saa kuvan, että millä asenteella se Avokki tähän suhtautuu. Mä kun puhuin paljon kevyemmästä, kuin jostain "kettingillä sidottuna vanhassa ladossa pöydänjalka suussa" -kamasta.
Sitten Avokki riemastui ja otti mun ehdotukset itseensä tyyliin "jaaha, ai että meillä on paskaa seksiä!" huoh. Ei se huonoa ole, mutta kun..
Mietin vaan, että oltaisko me Avokin puolesta enää edes yhdessä jos oisin kertonut, että oon KEVYESTI s&m henkistä kokeillut aiemminkin.. Olisko se jättänyt mut samantien? Kiinnostaisko mua nää jutut ollenkaan, jos en olis aiemmissa suhteissa niihin tutustunut?
En oikeen tiedä miten tästä nyt eteenpäin, Avokki kiukuttelee edelleen, vaikka tultiin jo sunnuntai-iltana kotiin. Hohhoijaa.
Olin vähän suunnitellut tiettyä hetkeä asiasta puhumiseen, mutta Avokkipa otti aiheen esiin itse. Vähän eri tavalla tosin, nimittäin kysymällä minkälaisia fantasioita mulla on. Aloitin kuitenki ihan asiallisesti keskustelemaan aiheesta ja sanoin että ei varsinaisesti mitään eksakteja fantasioita, mutta jotain uutta voitais joskus kokeilla. Avokki sitten kysyy että mitä, ja minäpä selitän, että semmosta kevyesti s&m henkistä, ihan omassa makkarissa toteutettavaa, eikä mitään hardcorekamaa. En nyt ihan noilla sanoilla ja toki kuvailin tarkemmin mitä haluan, mutta en nyt tässä ala sanasta sanaan puheenvuoroja toistamaan.
Avokki sitten hiljeni ja sanoi, että jaa. Keskusteltiin muutama lause asiallisesti, kun avokin asenne tähän "kokeilunhaluun" tuli ilmi. Siinä sitten vähän otin itseeni, että kyllä mä, mieltymyksistäni huolimatta, oon ihan ihminen enkä mikään sairas pervo. En sitten kertonut, että oon harrastanut tällaista aiemmin. Avokin asenne oli vaan jotenkin niin.. Äh. Tuntui, että mun ehdotukset ei meneet sille ollenkaan jakeluun, vaan se kuvitteli mun haluavan jotain tällaista;
Rivompia kuvia en viitsinyt linkittää, mutta kyllä tostakin kai saa kuvan, että millä asenteella se Avokki tähän suhtautuu. Mä kun puhuin paljon kevyemmästä, kuin jostain "kettingillä sidottuna vanhassa ladossa pöydänjalka suussa" -kamasta.
Sitten Avokki riemastui ja otti mun ehdotukset itseensä tyyliin "jaaha, ai että meillä on paskaa seksiä!" huoh. Ei se huonoa ole, mutta kun..
Mietin vaan, että oltaisko me Avokin puolesta enää edes yhdessä jos oisin kertonut, että oon KEVYESTI s&m henkistä kokeillut aiemminkin.. Olisko se jättänyt mut samantien? Kiinnostaisko mua nää jutut ollenkaan, jos en olis aiemmissa suhteissa niihin tutustunut?
En oikeen tiedä miten tästä nyt eteenpäin, Avokki kiukuttelee edelleen, vaikka tultiin jo sunnuntai-iltana kotiin. Hohhoijaa.
perjantai 27. tammikuuta 2012
Pain is my pleasure
Antaa kuvien puhua puolestaan.
Mun tähän asti suurimpana pitämäni "salaisuus" on paljastumassa. Ollaan lähdössä Avokin kanssa kaksin pienelle viikonloppulomalle. Ajattelin nyt viikonlopun aikana ottaa tän seksikysymyksen puheeksi Avokin kanssa. A-P-U-A.
![]() |
| There you are stripped and naked Down on your knees.. beg me, please |
![]() |
| Close your eyes and you will see The perverted side of me |
Mun tähän asti suurimpana pitämäni "salaisuus" on paljastumassa. Ollaan lähdössä Avokin kanssa kaksin pienelle viikonloppulomalle. Ajattelin nyt viikonlopun aikana ottaa tän seksikysymyksen puheeksi Avokin kanssa. A-P-U-A.
![]() |
| You’ve lost, wanna play again? |
tiistai 24. tammikuuta 2012
I'm my own worst enemy
Hei mikä tää virtaus tänne sivustolle on? Tai siis joo, tiedänhän mä. Joku on hienosti tehnyt keskustelun demi.fi:hin, kertoo liikenteen lähteet. Sieltä on tultu tällä viikolla ainakin 406 kertaa, hui.
Saatan kirjottaa lapsellisesti, tässä tilanteessa johtuu ehkä siitä, että oon niin hämmentynyt tästä tilanteesta. Tai ehkä mä sitten en vaan osaa ilmaista itseäni kirjallisesti. Jee.
Exärintamalla ei oo tapahtunu oikeen mitään uutta, sama kiertely ja kaartelu jatkuu edelleen. Mun tekis mieli kysyä siltä ihan suoraan mitä se tahtoo. Avokille kerroin tänään, että Exä on ruvennut pitämään yhteyttä ja näytin muutaman Exän laittaman viestin sille. Otti sen aika hyvin, sanoi, että luottaa muhun ja siihen, etten tee mitään typerää tai mee noihin Exän juttuihin mukaan. Mulle tuli niin syyllinen olo! Vaikka enhän mä mitään ole tehnyt, mutta jo näistä ajatuksistakin. Mun pitäis varmaan kertoa niistäkin, mutta miten ja en mä halua Avokkia satuttaakaan. Jätänkö kertomatta?
Pitäis ottaa Avokin kanssa myös tää seksielämä puheeksi. En vaan jotenkin osaa. Avokki on vähän semmonen, että se ei tykkää puhua mistään tommosesta intiimistä, paitsi kännissä. Kissa pitäisi nostaa pöydälle, sen tiedän, mutta keinoja kaivataan. Meillä on alusta asti ollut vähän näkemys-/mieltymyseroja seksin suhteen, mutta on sitä ollut ja se on ollut mullekin ihan tyydyttävää, vaikkei sentään 100% sellaista kuin minä haluan. Molemmat tyydyttävä kompromissi, turvallista perusseksiä, on toiminut tähän asti.
Nää on jotenkin niin vaikeita juttuja, pitäis olla avoimempaa.. Mut millä se on mahdollista kun toinen ei suostu puhumaan asioista paitsi humalassa. :(
Saatan kirjottaa lapsellisesti, tässä tilanteessa johtuu ehkä siitä, että oon niin hämmentynyt tästä tilanteesta. Tai ehkä mä sitten en vaan osaa ilmaista itseäni kirjallisesti. Jee.
Exärintamalla ei oo tapahtunu oikeen mitään uutta, sama kiertely ja kaartelu jatkuu edelleen. Mun tekis mieli kysyä siltä ihan suoraan mitä se tahtoo. Avokille kerroin tänään, että Exä on ruvennut pitämään yhteyttä ja näytin muutaman Exän laittaman viestin sille. Otti sen aika hyvin, sanoi, että luottaa muhun ja siihen, etten tee mitään typerää tai mee noihin Exän juttuihin mukaan. Mulle tuli niin syyllinen olo! Vaikka enhän mä mitään ole tehnyt, mutta jo näistä ajatuksistakin. Mun pitäis varmaan kertoa niistäkin, mutta miten ja en mä halua Avokkia satuttaakaan. Jätänkö kertomatta?
Pitäis ottaa Avokin kanssa myös tää seksielämä puheeksi. En vaan jotenkin osaa. Avokki on vähän semmonen, että se ei tykkää puhua mistään tommosesta intiimistä, paitsi kännissä. Kissa pitäisi nostaa pöydälle, sen tiedän, mutta keinoja kaivataan. Meillä on alusta asti ollut vähän näkemys-/mieltymyseroja seksin suhteen, mutta on sitä ollut ja se on ollut mullekin ihan tyydyttävää, vaikkei sentään 100% sellaista kuin minä haluan. Molemmat tyydyttävä kompromissi, turvallista perusseksiä, on toiminut tähän asti.
Nää on jotenkin niin vaikeita juttuja, pitäis olla avoimempaa.. Mut millä se on mahdollista kun toinen ei suostu puhumaan asioista paitsi humalassa. :(
maanantai 23. tammikuuta 2012
Let your weakness make you strong
Hei! Mitä mie teen?
Mun niin tekis mieli käydä panemassa Exän kanssa, ihan tajuton panetus kokoajan. Nään siitä jopa unia. Ei tää nyt oikein oo oikein ketään kohtaan ja mun olo on tosi syyllinen. Miten mä kerron tästä Avokille? Mitä mä kerron? Vai kerronko mitään? Huoh..
"Hour after hour
of sweet pleasure
After this I guarantee
you'll never wanna leave
Shut your eyes and think about
what I'm about to do.."
of sweet pleasure
After this I guarantee
you'll never wanna leave
Shut your eyes and think about
what I'm about to do.."
En mä tiedä mitä tehdä, käyn joka hetki tästä hirveetä kamppailua itteni kanssa. En mä halua Exää! Ei sen kanssa voi olla parisuhteessa, ei se toimi, se on jo kerran todettu. Mutta edelleenkin se tajunnanräjäyttävä seksi, ah.. Avokki taas on kaikinpuolin ihana, seksiä vaan saisi olla enemmän, tai ainakin se saisi olla vähän vaihtelevaa välillä..
Oon kyllä miettinyt tunteitani kumpaakin kohtaan ja tullu siihen tulokseen, että Avokkia rakastan ja sen kanssa haluan olla. Exää kohtaan mulla ei enää ole mitään tunteita, paitsi se aivan Jäätävä panetus. Mutta en mä siitä muuta halua. Hämmentää itteänikin, en oo ollu tämmösessä tilanteessa ennen.
Viisaampien neuvoja kaivataan nyt tosi kovasti!
lauantai 21. tammikuuta 2012
Hey now, all you sinners, put your lights on
Menin sitten ja kävin Exän kanssa siellä kahvilla tässä yhtenä päivänä ja... No meillä oli tosi hauskaa! Juttua ja naurua riitti ja istuttiinkin lähemmäs kaks tuntia höpöttelemässä. Oli ihana pitkästä aikaa nähdä ja jutella, ihan ystävällisessä hengessä. Yllätyin tosiaan siitä, että oli niin hervotonta. Oletin, että ois tullu jotain kiusallisia hetkiä ja muutenkin ollut jotenkin lame koko tapaaminen. Mutta ei tosiaan..
Nyt oonkin hieman hämmentynyt, Exältä tulee viestiä monta kertaa päivässä. Vaikka lopetan, enkä vastaa, niin hetken päästä tulee jotain tikusta väännettyä asiaa. Exä vihjaileekin, tai vihjailulta se musta vaikuttaa, vaikka sekin on suhteessa. Äh..
En missään nimessä tahdo Exää takaisin, sen verran painavat syyt eroon kuitenkin oli, mutta.. Voisin kyllä panna sitä. Harrastaa sitä ihanaa, täydellistä tajunnanräjäyttävää seksiä, mitä meillä silloin oli. Sitä, kun halut ja mieltymykset kohtaa täydellisesti ja kaikki muu ympäriltä häviää.. Ah.
Mutta mä en tiedä! Enhän mä voi sen kanssa naida.. Musta tuntuu jo, että teen väärin tässä kun en oo kertonut Avokille että Exä pitää näin tiiviisti yhteyttä! Miten mä sen sanoisin? Mitä jos se kieltää mua olemasta tekemisissä Exän kanssa? Se kuitenkin on mahtava tyyppi, mutta niin on Avokkikin. En mä tahdo Exää kokonaan pois mun elämästä kun se nyt on siihen palannut.. En kyllä riittääkö mun itsehillintä kieltäytymään sen vihjailuista! En varmaan voi enää nähdä sitä kahdestaan.
Miten mä, jolle ei koskaan tapahdu mitään, oon ajautunu tämmöseen. HUI.
Nyt muutama sivistynyt siideri ja paikalliseen tanssimaan, tyttöporukalla. :)
keskiviikko 18. tammikuuta 2012
Afrikkalaisia rytmejä ja päänvaivaa
Opiskelujuttuja varten kävin lainaamassa kirjastosta pari levyä afrikkalaista musiikkia. Niitä tässä kuuntelen ja mietin, että mikä parhaiten sopisi tuohon kyseessä olevaan tehtävään.
Ärsyttää, kun tulee projektia projektin perään. Nytkin kolme projektia menossa päälekkäin. Välillä tuntuu, että menee ihan sekaisin, mikä juttu kuului mihinkin etc. Samalla aprikoin päätäni puhki, mitä tehdä yllättävän kahvikutsun kanssa..
Exä otti taas yhteyttä. Ehdotti että tavattaisiin huomenna kahvin äärellä. Ihan muuten vaan ja huolettomasti.
Miksi mä en oikeen usko tota kohtaa "ihan muuten vaan", jotenkin mietityttää että miksi nyt yhtäkkiä kiinnostaa olla ystäviä. Molemmat kuitenkin tahoillamme ollaan parisuhteissa. En tiedä menenkö. Toisaalta haluaisin, hän kuitenkin on(tai oli kun hänet tunsin) mukava ihminen ja meillä on (oli) paljon juteltavaa kaikenlaisesta ja hauskaakin. Toisaalta mietityttää, kuinka meidän kumppanit suhtautuu tähän? Itse ainakin haluaisin olla rehellinen ja sanoa kenen kanssa olen menossa kahville, jos nyt siis olen, kun yleensäkin aina kerron, vaikkei Avokki sitä vaadikaan. Mietityttää myös, että onko Exällä ihan puhtaat jauhot pussissa kun noin yhtäkkisesti ottaa yhteyttä pitkän hiljaiselon jälkeen. Äh..
Kannattaako mun mennä? Siitä voi seurata hyvää, mutta myös jotain huonoakin. Mitä jos sitä janottaa vanha suola? Apua. Ehkä mä vaan jossittelen liikaa, ehkä pitäis vaan antaa mennä ja tutustua uudestaan, tällä kertaa ihan ystävinä?
Nyt vähän kahvia koneeseen ja pulkkamäkeen! :)
Ärsyttää, kun tulee projektia projektin perään. Nytkin kolme projektia menossa päälekkäin. Välillä tuntuu, että menee ihan sekaisin, mikä juttu kuului mihinkin etc. Samalla aprikoin päätäni puhki, mitä tehdä yllättävän kahvikutsun kanssa..
Exä otti taas yhteyttä. Ehdotti että tavattaisiin huomenna kahvin äärellä. Ihan muuten vaan ja huolettomasti.
Miksi mä en oikeen usko tota kohtaa "ihan muuten vaan", jotenkin mietityttää että miksi nyt yhtäkkiä kiinnostaa olla ystäviä. Molemmat kuitenkin tahoillamme ollaan parisuhteissa. En tiedä menenkö. Toisaalta haluaisin, hän kuitenkin on(tai oli kun hänet tunsin) mukava ihminen ja meillä on (oli) paljon juteltavaa kaikenlaisesta ja hauskaakin. Toisaalta mietityttää, kuinka meidän kumppanit suhtautuu tähän? Itse ainakin haluaisin olla rehellinen ja sanoa kenen kanssa olen menossa kahville, jos nyt siis olen, kun yleensäkin aina kerron, vaikkei Avokki sitä vaadikaan. Mietityttää myös, että onko Exällä ihan puhtaat jauhot pussissa kun noin yhtäkkisesti ottaa yhteyttä pitkän hiljaiselon jälkeen. Äh..
Kannattaako mun mennä? Siitä voi seurata hyvää, mutta myös jotain huonoakin. Mitä jos sitä janottaa vanha suola? Apua. Ehkä mä vaan jossittelen liikaa, ehkä pitäis vaan antaa mennä ja tutustua uudestaan, tällä kertaa ihan ystävinä?
Nyt vähän kahvia koneeseen ja pulkkamäkeen! :)
tiistai 17. tammikuuta 2012
Forgive my thoughts when I’m asleep, Forgive these words I’m yet to speak
Hurts - Devotion (feat. Kylie Minogue)
Tässäpä tämän päivän fiilikset. Liikaa aikaa, liikaa hämmentäviä ihmisiä, liikaa ajatuksia, niistä on tämä tiistai tehty.
Päivä, tai oikeastaan koko viikko on alkanut hämmentävänä. Sain Exältä yhteydenoton ja nyt ollaan juteltu ihan hirveästi. Ihan arkisia asioita ja heitetty läppää kaikenlaisesta, mut hämmentävän tästä tekee se, et Exä on ollu se joka tekee näitä alotteita juttelulle ja vääntää tikusta asiaa. Pistää monta viestiä jos jätän johonkin vastaamatta. En tiedä mitä pitäis ajatella vai pitäiskö mitään. Ehkä se vaan haluaa ja pystyy vihdoin olemaan ystävä mun kanssa. Mä en vaan tiedä haluanko sitä mun elämään enää millään tasolla. En, vaikka vastailenkin sille ihan normaalisti.
Opiskelut rullailee kivasti ja valmistuminen häämöttää jo. Motivaatiossa vaan on tapahtunu hurja lasku, ei kiinnosta eikä jaksais enää. Haluaisin jo niin päästä tosta koulusta eroon. Motivaatiopula vaivaa vähän kaikessa, töissäkään ei tuu viihdyttyä niinkun ennen ja kotonakin menee hermo verrattain pikkujuttuihin. Ehkä mä oon vaan niin väsynyt tähän arjen pyöritykseen. Yöunet jää lyhyiksi ja päivät on pitkiä, tuhat ja sata asiaa tehtävänä, vaan kun ei millään voi revetä kaikkeen. Ja sekös tätä Kirppua Vituttaa, oikein isolla v:llä.
Avomiehen kanssa menee hienosti, paitsi ettei ole seksiä. Tai ei ainakaan niin paljon kuin minä haluaisin ja tarvitsisin. Iltaisin saattaa mennä myöhäänkin ennenkuin Riiviö nukahtaa ja sen jälkeen jompi kumpi, Kirppu tai Avokki on niin väsynyt ettei hommasta tule yhtään mitään. Yleensä Avokkia väsyttää, sillä on rankka duuni ja no, onhan tässä nyt oltu jo jonkun aikaa yhdessäkin. Ehkä ei vaan kiinnosta enää samanlailla. Mua kyllä kiinnostaa ja oon yrittänyt vaikka mitä, mutta en mä tiedä. Tuskin tästä nyt mikään seksiblogi on tarkotus tulla.. Katsotaan.
Nyt jos katsoisi vähän greyn anatomiaa koneelta ja painaisi kupolin taas tyynyyn. Käyhän se kello taas puoli kymmentä. Seksistä lienee turha haaveilla kun toinen kuorsaa vieressä..
Tässäpä tämän päivän fiilikset. Liikaa aikaa, liikaa hämmentäviä ihmisiä, liikaa ajatuksia, niistä on tämä tiistai tehty.
Päivä, tai oikeastaan koko viikko on alkanut hämmentävänä. Sain Exältä yhteydenoton ja nyt ollaan juteltu ihan hirveästi. Ihan arkisia asioita ja heitetty läppää kaikenlaisesta, mut hämmentävän tästä tekee se, et Exä on ollu se joka tekee näitä alotteita juttelulle ja vääntää tikusta asiaa. Pistää monta viestiä jos jätän johonkin vastaamatta. En tiedä mitä pitäis ajatella vai pitäiskö mitään. Ehkä se vaan haluaa ja pystyy vihdoin olemaan ystävä mun kanssa. Mä en vaan tiedä haluanko sitä mun elämään enää millään tasolla. En, vaikka vastailenkin sille ihan normaalisti.
Opiskelut rullailee kivasti ja valmistuminen häämöttää jo. Motivaatiossa vaan on tapahtunu hurja lasku, ei kiinnosta eikä jaksais enää. Haluaisin jo niin päästä tosta koulusta eroon. Motivaatiopula vaivaa vähän kaikessa, töissäkään ei tuu viihdyttyä niinkun ennen ja kotonakin menee hermo verrattain pikkujuttuihin. Ehkä mä oon vaan niin väsynyt tähän arjen pyöritykseen. Yöunet jää lyhyiksi ja päivät on pitkiä, tuhat ja sata asiaa tehtävänä, vaan kun ei millään voi revetä kaikkeen. Ja sekös tätä Kirppua Vituttaa, oikein isolla v:llä.
Avomiehen kanssa menee hienosti, paitsi ettei ole seksiä. Tai ei ainakaan niin paljon kuin minä haluaisin ja tarvitsisin. Iltaisin saattaa mennä myöhäänkin ennenkuin Riiviö nukahtaa ja sen jälkeen jompi kumpi, Kirppu tai Avokki on niin väsynyt ettei hommasta tule yhtään mitään. Yleensä Avokkia väsyttää, sillä on rankka duuni ja no, onhan tässä nyt oltu jo jonkun aikaa yhdessäkin. Ehkä ei vaan kiinnosta enää samanlailla. Mua kyllä kiinnostaa ja oon yrittänyt vaikka mitä, mutta en mä tiedä. Tuskin tästä nyt mikään seksiblogi on tarkotus tulla.. Katsotaan.
Nyt jos katsoisi vähän greyn anatomiaa koneelta ja painaisi kupolin taas tyynyyn. Käyhän se kello taas puoli kymmentä. Seksistä lienee turha haaveilla kun toinen kuorsaa vieressä..
Where it all began
Alkoihan se. Nimittäin tästä. Ai mikä? No minun blogikirjoitteluni tietysti.
Tuntui, että tarvitsen jonkin paikan, jonkin salaisen, mutta kuitenkin ah, niin julkisen päiväkirjan. Jollekin on puhuttava, ehkä välillä sellaistakin juttua josta ystävätkään ei ole kuulleet. Toisinaan tulee varmasti vaan pälpätettyä kaikenlaista. Ehkä puhun itsekseni, ehkä tätä joku lukee, mutta yhtäkaikki, tämä on olemassa, ainakin minulle. Sitten joskus vanhempana voin palata näihin hetkiin ja ihmetellä olenko ollut tällainenkin.
Minä, Kirppu, olen oikeassa elämässä avovaimo, opiskelija, työn raskaan raataja, ystävä ja kai jonkun mielestä vihollinenkin.
Tervetuloa!
Tuntui, että tarvitsen jonkin paikan, jonkin salaisen, mutta kuitenkin ah, niin julkisen päiväkirjan. Jollekin on puhuttava, ehkä välillä sellaistakin juttua josta ystävätkään ei ole kuulleet. Toisinaan tulee varmasti vaan pälpätettyä kaikenlaista. Ehkä puhun itsekseni, ehkä tätä joku lukee, mutta yhtäkaikki, tämä on olemassa, ainakin minulle. Sitten joskus vanhempana voin palata näihin hetkiin ja ihmetellä olenko ollut tällainenkin.
Minä, Kirppu, olen oikeassa elämässä avovaimo, opiskelija, työn raskaan raataja, ystävä ja kai jonkun mielestä vihollinenkin.
Tervetuloa!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)









