lauantai 21. tammikuuta 2012
Hey now, all you sinners, put your lights on
Menin sitten ja kävin Exän kanssa siellä kahvilla tässä yhtenä päivänä ja... No meillä oli tosi hauskaa! Juttua ja naurua riitti ja istuttiinkin lähemmäs kaks tuntia höpöttelemässä. Oli ihana pitkästä aikaa nähdä ja jutella, ihan ystävällisessä hengessä. Yllätyin tosiaan siitä, että oli niin hervotonta. Oletin, että ois tullu jotain kiusallisia hetkiä ja muutenkin ollut jotenkin lame koko tapaaminen. Mutta ei tosiaan..
Nyt oonkin hieman hämmentynyt, Exältä tulee viestiä monta kertaa päivässä. Vaikka lopetan, enkä vastaa, niin hetken päästä tulee jotain tikusta väännettyä asiaa. Exä vihjaileekin, tai vihjailulta se musta vaikuttaa, vaikka sekin on suhteessa. Äh..
En missään nimessä tahdo Exää takaisin, sen verran painavat syyt eroon kuitenkin oli, mutta.. Voisin kyllä panna sitä. Harrastaa sitä ihanaa, täydellistä tajunnanräjäyttävää seksiä, mitä meillä silloin oli. Sitä, kun halut ja mieltymykset kohtaa täydellisesti ja kaikki muu ympäriltä häviää.. Ah.
Mutta mä en tiedä! Enhän mä voi sen kanssa naida.. Musta tuntuu jo, että teen väärin tässä kun en oo kertonut Avokille että Exä pitää näin tiiviisti yhteyttä! Miten mä sen sanoisin? Mitä jos se kieltää mua olemasta tekemisissä Exän kanssa? Se kuitenkin on mahtava tyyppi, mutta niin on Avokkikin. En mä tahdo Exää kokonaan pois mun elämästä kun se nyt on siihen palannut.. En kyllä riittääkö mun itsehillintä kieltäytymään sen vihjailuista! En varmaan voi enää nähdä sitä kahdestaan.
Miten mä, jolle ei koskaan tapahdu mitään, oon ajautunu tämmöseen. HUI.
Nyt muutama sivistynyt siideri ja paikalliseen tanssimaan, tyttöporukalla. :)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.