tiistai 17. tammikuuta 2012

Forgive my thoughts when I’m asleep, Forgive these words I’m yet to speak

Hurts - Devotion (feat. Kylie Minogue)

Tässäpä tämän päivän fiilikset. Liikaa aikaa, liikaa hämmentäviä ihmisiä, liikaa ajatuksia, niistä on tämä tiistai tehty.

Päivä, tai oikeastaan koko viikko on alkanut hämmentävänä. Sain Exältä yhteydenoton ja nyt ollaan juteltu ihan hirveästi. Ihan arkisia asioita ja heitetty läppää kaikenlaisesta, mut hämmentävän tästä tekee se, et Exä on ollu se joka tekee näitä alotteita juttelulle ja vääntää tikusta asiaa. Pistää monta viestiä jos jätän johonkin vastaamatta. En tiedä mitä pitäis ajatella vai pitäiskö mitään. Ehkä se vaan haluaa ja pystyy vihdoin olemaan ystävä mun kanssa. Mä en vaan tiedä haluanko sitä mun elämään enää millään tasolla. En, vaikka vastailenkin sille ihan normaalisti.

Opiskelut rullailee kivasti ja valmistuminen häämöttää jo. Motivaatiossa vaan on tapahtunu hurja lasku, ei kiinnosta eikä jaksais enää. Haluaisin jo niin päästä tosta koulusta eroon. Motivaatiopula vaivaa vähän kaikessa, töissäkään ei tuu viihdyttyä niinkun ennen ja kotonakin menee hermo verrattain pikkujuttuihin. Ehkä mä oon vaan niin väsynyt tähän arjen pyöritykseen. Yöunet jää lyhyiksi ja päivät on pitkiä, tuhat ja sata asiaa tehtävänä, vaan kun ei millään voi revetä kaikkeen. Ja sekös tätä Kirppua Vituttaa, oikein isolla v:llä.

Avomiehen kanssa menee hienosti, paitsi ettei ole seksiä. Tai ei ainakaan niin paljon kuin minä haluaisin ja tarvitsisin. Iltaisin saattaa mennä myöhäänkin ennenkuin Riiviö nukahtaa ja sen jälkeen jompi kumpi, Kirppu tai Avokki on niin väsynyt ettei hommasta tule yhtään mitään. Yleensä Avokkia väsyttää, sillä on rankka duuni ja no, onhan tässä nyt oltu jo jonkun aikaa yhdessäkin. Ehkä ei vaan kiinnosta enää samanlailla. Mua kyllä kiinnostaa ja oon yrittänyt vaikka mitä, mutta en mä tiedä. Tuskin tästä nyt mikään seksiblogi on tarkotus tulla.. Katsotaan.

Nyt jos katsoisi vähän greyn anatomiaa koneelta ja painaisi kupolin taas tyynyyn. Käyhän se kello taas puoli kymmentä. Seksistä lienee turha haaveilla kun toinen kuorsaa vieressä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.