Alkoihan se. Nimittäin tästä. Ai mikä? No minun blogikirjoitteluni tietysti.
Tuntui, että tarvitsen jonkin paikan, jonkin salaisen, mutta kuitenkin ah, niin julkisen päiväkirjan. Jollekin on puhuttava, ehkä välillä sellaistakin juttua josta ystävätkään ei ole kuulleet. Toisinaan tulee varmasti vaan pälpätettyä kaikenlaista. Ehkä puhun itsekseni, ehkä tätä joku lukee, mutta yhtäkaikki, tämä on olemassa, ainakin minulle. Sitten joskus vanhempana voin palata näihin hetkiin ja ihmetellä olenko ollut tällainenkin.
Minä, Kirppu, olen oikeassa elämässä avovaimo, opiskelija, työn raskaan raataja, ystävä ja kai jonkun mielestä vihollinenkin.
Tervetuloa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.