tiistai 24. tammikuuta 2012

I'm my own worst enemy

Hei mikä tää virtaus tänne sivustolle on? Tai siis joo, tiedänhän mä. Joku on hienosti tehnyt keskustelun demi.fi:hin, kertoo liikenteen lähteet. Sieltä on tultu tällä viikolla ainakin 406 kertaa, hui.

Saatan kirjottaa lapsellisesti, tässä tilanteessa johtuu ehkä siitä, että oon niin hämmentynyt tästä tilanteesta. Tai ehkä mä sitten en vaan osaa ilmaista itseäni kirjallisesti. Jee.

Exärintamalla ei oo tapahtunu oikeen mitään uutta, sama kiertely ja kaartelu jatkuu edelleen. Mun tekis mieli kysyä siltä ihan suoraan mitä se tahtoo. Avokille kerroin tänään, että Exä on ruvennut pitämään yhteyttä ja näytin muutaman Exän laittaman viestin sille. Otti sen aika hyvin, sanoi, että luottaa muhun ja siihen, etten tee mitään typerää tai mee noihin Exän juttuihin mukaan. Mulle tuli niin syyllinen olo! Vaikka enhän mä mitään ole tehnyt, mutta jo näistä ajatuksistakin. Mun pitäis varmaan kertoa niistäkin, mutta miten ja en mä halua Avokkia satuttaakaan. Jätänkö kertomatta?

Pitäis ottaa Avokin kanssa myös tää seksielämä puheeksi. En vaan jotenkin osaa. Avokki on vähän semmonen, että se ei tykkää puhua mistään tommosesta intiimistä, paitsi kännissä. Kissa pitäisi nostaa pöydälle, sen tiedän, mutta keinoja kaivataan. Meillä on alusta asti ollut vähän näkemys-/mieltymyseroja seksin suhteen, mutta on sitä ollut ja se on ollut mullekin ihan tyydyttävää, vaikkei sentään 100% sellaista kuin minä haluan. Molemmat tyydyttävä kompromissi, turvallista perusseksiä, on toiminut tähän asti.



Nää on jotenkin niin vaikeita juttuja, pitäis olla avoimempaa.. Mut millä se on mahdollista kun toinen ei suostu puhumaan asioista paitsi humalassa. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.