Joopajoo, että sellainen viikonloppuloma. Kaikki meni ihan hienosti siihen asti, että otin tän meidän seksielämän puheeksi Avokin kanssa.
Olin vähän suunnitellut tiettyä hetkeä asiasta puhumiseen, mutta Avokkipa otti aiheen esiin itse. Vähän eri tavalla tosin, nimittäin kysymällä minkälaisia fantasioita mulla on. Aloitin kuitenki ihan asiallisesti keskustelemaan aiheesta ja sanoin että ei varsinaisesti mitään eksakteja fantasioita, mutta jotain uutta voitais joskus kokeilla. Avokki sitten kysyy että mitä, ja minäpä selitän, että semmosta kevyesti s&m henkistä, ihan omassa makkarissa toteutettavaa, eikä mitään hardcorekamaa. En nyt ihan noilla sanoilla ja toki kuvailin tarkemmin mitä haluan, mutta en nyt tässä ala sanasta sanaan puheenvuoroja toistamaan.
Avokki sitten hiljeni ja sanoi, että jaa. Keskusteltiin muutama lause asiallisesti, kun avokin asenne tähän "kokeilunhaluun" tuli ilmi. Siinä sitten vähän otin itseeni, että kyllä mä, mieltymyksistäni huolimatta, oon ihan ihminen enkä mikään sairas pervo. En sitten kertonut, että oon harrastanut tällaista aiemmin. Avokin asenne oli vaan jotenkin niin.. Äh. Tuntui, että mun ehdotukset ei meneet sille ollenkaan jakeluun, vaan se kuvitteli mun haluavan jotain tällaista;
Rivompia kuvia en viitsinyt linkittää, mutta kyllä tostakin kai saa kuvan, että millä asenteella se Avokki tähän suhtautuu. Mä kun puhuin paljon kevyemmästä, kuin jostain "kettingillä sidottuna vanhassa ladossa pöydänjalka suussa" -kamasta.
Sitten Avokki riemastui ja otti mun ehdotukset itseensä tyyliin "jaaha, ai että meillä on paskaa seksiä!" huoh. Ei se huonoa ole, mutta kun..
Mietin vaan, että oltaisko me Avokin puolesta enää edes yhdessä jos oisin kertonut, että oon KEVYESTI s&m henkistä kokeillut aiemminkin.. Olisko se jättänyt mut samantien? Kiinnostaisko mua nää jutut ollenkaan, jos en olis aiemmissa suhteissa niihin tutustunut?
En oikeen tiedä miten tästä nyt eteenpäin, Avokki kiukuttelee edelleen, vaikka tultiin jo sunnuntai-iltana kotiin. Hohhoijaa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.