HUOH.
Elämä on palautunu normaaleille raiteilleen avokin kanssa. Kuulemma mitään muutoksia seksiaiheeseen ei ole luvassa, että en nyt sitten tiedä mitä teen. Seksiä meillä on ollut tasan kahdesti (2) tuon keskustelun jälkeen.. Avokin mielestä mun mieltymykset on edelleen jotenki sairaita, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin sairaita etteikö se pystyis elää mun kanssa. En vaan tiedä. tää on jotenkin outoa. Mut kiusalliset tilanteet on vähentyny huomattavasti. Mun mielestä asioista pitäis vielä keskustella, mutta en mä yksinäni voi keskustella Avokin puolesta! Se taas ei halua puhua aiheesta.. Ainakaan vielä.
Exän kanssa ei mitään uutta, kunhan jutellaan. Se avautuu sen parisuhteen ongelmista, mutta mä oon ollu omistani aika hiljaa. Tuntuu jotenkin väärältä avautua sille ja muutenkin. Kutsui mut synttäreilleen tuossa, mutta en tiedä menisinkö vai en.
Aika mitäänsanomaton postaus tässä influenssakidutuksen keskellä, mutta no can do. Ei kai tästä pääse kun ylöspäin. Mulla ois kirjoitettuna yks postaus Avokista ja meidän suhteesta, mutta en mä tiedä kehtaanko julkasta sitä, siis ei mitään kamalaa, mutta kuitenkin.. ÄH JA VOIH.
-Kirppu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.