Mä todella tein sen. Nyt oon lumppu, pettäjä, hirveä lutka..
Löysin tyypin ja se kiinnostui musta. Juteltiin ja lopulta asiat vaan meni siihen, että pantiin. Seksi itsessään oli hyvää ja kivaa vaihtelua, kun Avokki pihtailee kotona. Jälkimorkkis oli aivan järkyttävä, ja on edelleen, vaikka tästä jo pari päivää onkin. Kamalinta on se, että mua haluttaa se tyyppi edelleen. Se haluais tehdä tästä salasuhteen, mä en tiedä mitä mä haluan.
Se itse on sinkku, mutta ei halua mitään vakavaa omien sanojensa mukaan, siksi mä kuulemma varattuna sovin Sille niin hyvin. Mä en tiedä paraneeko tästä mikään, vai sotkenko koko paskan ihan auttamattomasti. En tiedä, päivä kerrallaan kai. Se kuitenkin tietää tän tilanteen, että mä oon varattu ja että kotona on vähän hiljaista makkarissa. Mitään tarkempia Se ei tiedä, en oo yksityiskohtia kertonut, eikä ne sille kuulukaan.
Tuntuu jotenkin tän jälkeen et oon ihan hukassa nyt itteni kanssa. Nää pari päivää on Avokin kanssa menny ihan älyttömän hyvin. Mua vaan kalvaa ihan älytön syyllisyys. Eihän se mitään älytöntä ole, paskastihan mä oon tehnyt, enkä sitä kiellä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.