tiistai 3. huhtikuuta 2012

Jokainen aamu nousen putoamaan

Päätin, etten sekaannu Exään. Päätin myös, etten voi kestää tätä tilannetta Avokin kanssa. Tää on mennyt ihan oudoksi koko suhde. Välillä menee tosi hyvin, mutta hirveän usein varsinkin seksin jälkeen Avokki menee hiljaiseksi ja kääntää selän tms, kun kysyn mitä nyt, niin vastaus on jotain tyylillä "hmh, no et sä kuitenkaan nauttinut". Sen mielestä feikkaan orgasmini nykyään, eikä kuulemma voi tuntua hyvältä kun en tykkää _tavallisesta_seksistä.

Oon koittanut selittää Avokille, että sen kanssa seksi tuntuu aina hyvältä, koska saan olla sen lähellä ja tuntea miten se haluaa mua. Lähes poikkeuksetta saan Avokin kanssa orgasmin, jos en, niin en silloin myöskään sitä feikkaa. Oon ehkä jotenkin loukkaantunut tästä nyt, ettei se usko muhun edes tuon vertaa, vaan pitää oikein vängätä vastaan kuinka en muka kuitenkaan nauttinut. Helvetti, mä en ole IKINÄ feikannut orgasmia, mutta ei. Turhauttaa ja suututtaa koko tilanne.

Harkitsen vakavasti ulkopuolisen seksisuhteen hommaamista, ehkä jostain toisesta varatusta. Terveisin seksiä viimeksi 25.3 ja "enkä mä kuitenkaan nauttinut".  Huoh.

2 kommenttia:

  1. Ei sun kyllä kannata ainakaan ketään ulkopuolista hommata, se tuskin parantaa teidän suhdetta. Ja toisekseen, kerroit itse kuinka paljon pettäminen sattuu. Et kai halua satuttaa samalla tavalla kumppaniasi? Teidän pitäisi keskustella ongelmista ihan avoimesti (ilman riitelyä), muuta tietä niiden selvittämiseen ei ole. Kysy avokiltasi, miksi siitä tuntuu siltä kuin tuntuu. (Se voi olla esim. epävarma itsestään ja siitä, riittääkö se sulle.Ja siitä syystä vältellä seksiä.) Sä voit myös itse kertoa, että sen epäily feikkauksesta loukkaa sua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ano, näistä asioista oon puhunut ihan kyllästymiseen asti. Kysynyt, puhunut itse omista tuntemuksista, kysynyt lisää... Muttakun ei. Ei tässä hirveesti vaihtoehtoja löydy, joko Avokki kokee jonkin mystisen herätyksen ja alkaa keskustelemaan, mä hankin rakastajan tai sit me erotaan. Ainoastaan ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa hyvältä, ei hyvin mene.

      En tietenkään haluais satuttaa sitä, mutta toisaalta, ei muhunkaan sattunut ennenkuin sain tietää. Sitäpaitsi kyllä tääkin satuttaa ettei uskota tai edes koeta sen verran tärkeäksi että asioista voitaisiin jutella niinkun aikuiset, tai edes riidellä, mutta kun ei niistä puhuta ollenkaan. Tai sitten minä puhun, yksin.

      Poista

Kommentoi, kritisoi, kehu, ehdota juttua, anna palaa! Kirppu ilahtuu kaikenlaisista kommenteista.