Mun niin tekis mieli käydä panemassa Exän kanssa, ihan tajuton panetus kokoajan. Nään siitä jopa unia. Ei tää nyt oikein oo oikein ketään kohtaan ja mun olo on tosi syyllinen. Miten mä kerron tästä Avokille? Mitä mä kerron? Vai kerronko mitään? Huoh..
"Hour after hour
of sweet pleasure
After this I guarantee
you'll never wanna leave
Shut your eyes and think about
what I'm about to do.."
of sweet pleasure
After this I guarantee
you'll never wanna leave
Shut your eyes and think about
what I'm about to do.."
En mä tiedä mitä tehdä, käyn joka hetki tästä hirveetä kamppailua itteni kanssa. En mä halua Exää! Ei sen kanssa voi olla parisuhteessa, ei se toimi, se on jo kerran todettu. Mutta edelleenkin se tajunnanräjäyttävä seksi, ah.. Avokki taas on kaikinpuolin ihana, seksiä vaan saisi olla enemmän, tai ainakin se saisi olla vähän vaihtelevaa välillä..
Oon kyllä miettinyt tunteitani kumpaakin kohtaan ja tullu siihen tulokseen, että Avokkia rakastan ja sen kanssa haluan olla. Exää kohtaan mulla ei enää ole mitään tunteita, paitsi se aivan Jäätävä panetus. Mutta en mä siitä muuta halua. Hämmentää itteänikin, en oo ollu tämmösessä tilanteessa ennen.
Viisaampien neuvoja kaivataan nyt tosi kovasti!

Eikö ihmiset oikeesti osaa enää puhua ongelmista, jos niitä ilmenee suhteessa ?
VastaaPoistaSamaa mieltä edellisen kanssa. Puhukaa, puhukaa ja vielä kerran puhukaa. Avokkisi ei välttämättä tiedä sun ajatuksista ja tunteista, ja haluaisi ehkä tehdä jotain, jotta saisi sut tyydytettyä paremmin.
VastaaPoistatrolololooo
VastaaPoistaAnonyymit, ei ilmeisesti. Muista en tiedä, mutta meillä ei osata. Oon yrittänyt, mut Avokki puhuu lähinnä kännissä mistään vähänkään "vakavammasta". Huono juttu, I know, mutta ei se yksinpuhelullakaan tilanteet muutu. Valitettavasti.
VastaaPoista